Każdy z nas ma miejsca, do których lubi wracać. Rozmawiając z właścicielami naszych ulubionych lokali, zorientowaliśmy się, że po zakończeniu kwarantanny mogą one już nie istnieć. Postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i zorganizować akcję, wspierającą wszystkie miejsca, którym grozi podobny scenariusz. Chodzi nie tylko o gastronomię, ale także teatry i całą branżę usług mówi Dominik Posmyk, współtwórca platformy LunchNext.com, prowadzącej akcję #URATUJLATO.
Aby kampania zdobyła jak największy zasięg, jej organizatorzy przygotowali grafiki #URATUJLATO, zachęcając do ich udostępniania w mediach społecznościowych. Wszyscy, którzy zdecydowali się wesprzeć swoje ulubione miejsce, kupując voucher, mogą pochwalić się tym na swoich kanałach, rozpowszechniając informację o akcji.LunchNext.com to projekt stworzony z pasji, dlatego jego autorzy zrezygnowali z pobierania jakichkolwiek opłat za korzystanie z platformy w czasie pandemii. Jedyny koszt dla lokalu, to standardowa, minimalna prowizja operatora płatności. – Nie chcemy biernie patrzeć na problemy lokalnych biznesów. Czujemy, że możemy zrobić coś więcej, niż tylko zostać w domu. Stąd pomysł na stworzenie platformy, która pozwoli każdemu z nas włączyć się do pomocy wyjaśnia Piotr Grudzień, współtwórca LunchNext.com.
Do akcji może przystąpić każdy podmiot, który potrzebuje wsparcia – wystarczy, zarejestrować firmę na platformie LunchNext.com, określić wartość vouchera i zniżki dla klienta oraz dodać jego graficzny projekt.